Увага! На час карантину скористайтеся дистанційними послугами Пенсійного фонду України!

Увага! На час карантину скористайтеся дистанційними послугами Пенсійного фонду України!

З метою мінімізації ризиків поширення коронавірусу COVID-19 нагадуємо про можливість отримання пенсійних послуг дистанційно – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (www.portal.pfu.gov.ua).

Як зареєструватися на вебпорталі? Вхід до кабінету застрахованої особи та страхувальника в режимі онлайн здійснюється за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП). При цьому, довідки формуються Пенсійним фондом України в електронному вигляді з використанням перевірочних кодів (цифрового та QR), та не потребують підпису спеціаліста Пенсійного фонду України.

Консультацію з будь-якого питання можна отримати, звернувшись за телефонами «гарячих» ліній Фонду в області. «Гаряча» лінія головного управління: (0522) 33-04-41.

З графіком роботи «гарячих» ліній в районних центрах можна ознайомитися на інформаційній сторінці вебпорталу Пенсійного фонду України за посиланням: www.pfu.gov.ua в розділі «Контакти».

Довідково:

Перелік пенсійних послуг, які можна отримати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:

— інформацію про умови, порядок призначення (перерахунок) та виплату пенсії;

— подати заяву про призначення (перерахунок) пенсії;

— замовити паперове чи електроне пенсійне посвідчення;

— отримати інформацію про заробітну плату (довідку ОК-5, ОК-7);

— отримати довідку про страховий стаж (додаток 9);

— переглянути дані з пенсійної справи;

— отримати довідку про доходи пенсіонера;

— сформувати запит на отримання документів.

Начальник Маловисківського
відділу обслуговування громадян
(сервісного центру) управління
обслуговування громадян                                                          Ольга БОНДАРЬ